رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
نتيجة الثانوية العامة 2024
banquemisr

آمال ماهر تهنئ شيرين عبد الوهاب:"مبروك يا ملكة المشاعر"

آمال ماهر
آمال ماهر
نتيجة الثانوية العامة 2024

حرصت الفنانة أمال ماهر على تهنئة النجمة شيرين عبد الوهاب بألبومها الجديد بعد طرحها له عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي «إكس» خلال الساعات القليلة الماضية، وصفتها بـ ملكة المشاعر.

كتبت أمال ماهر  لـ شيرين عبد الوهاب مهنئة لها عبر حسابها على إكس، قائلة:"مبروك يا حبيبة قلبي الألبوم، ورجعوك لينا، ومبروك لكل محبينك، وجمهورك الكبير اللي بيحبك وبيموت فيكي، وأنا من ضمنهم يا حبيبتي، مبروك يا ملكة المشاعر".

آخر أعمال شيرين عبد الوهاب

 

جدير بالذكر أن آخر أعمال الفنانة شيرين عبد الوهاب، كانت أغنية «الدهب»، والتي طرحت قبل شهرين وحققت نجاحًا جماهيريًا كبيرًا، وهي من ألحان مدين وتوزيع توما، ومن كلمات تامر حسين، وتخطت مشاهدتها 3 ملايين مشاهدة عبر موقع الفيديوهات «يوتيوب».

وجاءت كلمات أغنية «الدهب»: «قالوا الدهب اللي بيلمع عمره ما بيصدي ياما نصحنا ما قولنالك قولنالك هدي لفيت الدنيا أهو وجيتلي وهتبوس على يدي مش كان من الاول إحنا استغنينا عيني علي اللي بيتجرأ لما بيطرق اتهور مسمعش اتهور معرفش يفرق النية اللي متبقاش سالكة دايمًا بتغرق مش كان من الاول إحنا استغنينا.. ما إحنا قولنا اكبرولنا قولنا عيب عليكوا قولنا حاسبوا من زعلنا مالك واقف متكدر الله لا يقدر هو كلامنا ده بيخدر قدر تتقدر كنت الحيلة المتصدر للناس متصدر مش كان من الأول إحنا استغنينا ما إحنا قولنا اكبرولنا قولنا عيب عليكوا قولنا حاسبوا من زعلنا».

تم نسخ الرابط