رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

من هي يارا تامر خطيبة مسلم السابقة؟

من هي يارا تامر خطيبة مسلم السابقة
من هي يارا تامر خطيبة مسلم السابقة

من هي يارا تامر خطيبة مسلم السابقة؟،  هي إحدى الشخصيات العامة التي نالت شهرة واسعة بعد ارتباطها بخطوبة مطرب المهرجانات الشهير مسلم، وقد جذبت الأنظار إليها بسبب علاقتها بمسلم، والتي كانت محور اهتمام وسائل الإعلام والجمهور على حد سواء، ويبقى التساؤل من هي يارا تامر خطيبة مسلم السابقة؟

من هي يارا تامر خطيبة مسلم السابقة

- اسمها يارا تامر.

- مصرية الجنسية، وتعيش في محافظة القاهرة.

- مواليد 1999 ميلاديا، أي تبلغ من العمر 25 عام.

- تخرجت في كلية السياحة والفنادق، قسم دراسات سياحية.

- من خارج الوسط الفني.

إعلان انفصال مسلم ويارا تامر على إنستجرام

نشرت يارا تامر خطيبة مسلم السابقة ستوري عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة انستجرام، قائلة: "عايزة أقول حاجة صغيرة ممكن تكون مش مهمة لبعض الناس لكن لازم أعلن دا، تم فسخ خطوبتي من مسلم للمرة الأخيرة. إحنا حاولنا كتير لكن مفيش نصيب ولا تفاهم بينا، هو شخص كويس ومحترم وكل حاجة وربنا يكرمه في حياته، لكن مشاكلنا صعبة وتفكيرنا بعيد عن بعض مهما حاولنا".

وكان قد أعلن مسلم انفصاله عن خطيبته يارا تامر، فكتب ستوري عبر حسابه الشخصي على إنستجرام، قال فيها: "محتاج أقول حاجة يمكن مش هتكون مهمة أوي للناس دلوقتي لأن حاسس أن الناس زهقت من الموضوع ده بس حبيت أوضح علشان أريح ضميري قدام ربنا.. تم فسخ خطوبتي من يارا تامر. أتمنى لي حياة جميلة ونجاح واستمرار، لأن حاولنا كثير وأنا خسرت كثير أوي من حياتي ووقتي قصاد التجربة دي وفشلت. والحمد لله بحمد ربنا إنه بين لي كل حاجة تخليني أبقى في حالي، وأبعد وأسف لنفسي مرة ثانية، والمرة دي بجد تعلمت الدرس، شكرًا المرادي اتقفل الموضوع نهائي

صور يارا تامر 

وكانت قد كشفت يارا تامر، حقيقة الأخبار المتداولة حول إهدائها سيارة G Class من مطرب المهرجانات مسلم قبل فسخ خطبتهما، مؤكدة أن مسلم هو السبب الرئيسي لشهرتها بين الجمهور.

في رد على تساؤلات متابعيها عبر ستوري حسابها الشخصي على إنستجرام، قالت يارا: "إحنا اتصورنا في العربية كذا مرة ونزلناها، وهو في حد يجيب هدية لخطيبته عربية G Class؟ محدش جابلي عربية ودي كانت عربية اتصورنا فيها بس، ولا بتاعتي ولا بتاعته. هي جاتلنا هدية في فرحنا واتصورنا فيها عادي، وأنا عندي عربيتي من الأول."

كما علقت يارا تامر على إحدى المتابعات التي قالت إن مسلم هو سبب شهرتها، قائلة: "مسلم هو سبب شهرتي والناس كلها عارفة ده، وخطوبتي هي اللي شهرتني والناس عرفتني عن طريق مسلم وأنا مطلعتش كدبت ده ومحدش قال غير كده."

وأوضحت يارا أنها قررت التحدث علنًا لتوضيح بعض الأمور المغلوطة عنها: "أنا مكنتش بحب جو الشهرة وبحب حياتي برايفيت، بس بعد ما لقيت كلام كتير عني مش صح حبيت الناس تعرف أنا مين وتعرف كل حاجة عني."

تم نسخ الرابط