رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

طالبة فيديو التخرج بأسيوط في أول ظهور مع موقع بصراحة: لو حد كلمني وبعتلي رسالة بدل ما يكتبلي كومنت سخيف مكنتش هزعل(فيديو)

طالبة أسيوط
طالبة أسيوط

تحدثت صاحبة فيديو تخرج كلية التربية الرياضية بجامعة أسيوط في أول ظهور لها مع موقع بصراحة، عن الفيديو المنتشر لها خلال الأونة الأخيرة. 


وقالت:" مكنتش هزعل لو حد كلمني على خاص بدل ما يكتبلي كومنت سخيف مكنتش هزعل، وأنا روحت الحفلة متأخرة وبروح كل حفلة متأخرة علشان كدا ملحقتش البرومو بتاع الحفلة". 


وأضافت:" البدلة اللي كنت لابسها كانت محتشمة جدًا والحركات اللي كنت بعملها غريبة شوية أنا ولا هزيت ولا ميلت ". 

قد تكون صورة ‏‏‏٣‏ أشخاص‏ و‏تحتوي على النص '‏بث مباشر بصراحة LIVE f بصراحة في أول ظهور لها مع موقع بصراحة صاحبة فيديو حفل تخرج أسيوط فرحت زي أي ومعملتش حاجة غلط وده يوم -- في العمر مبيتكررش کررش تاني ومكنتش هزعل لوحد لو حد نصحني بهدوء بدل ما يكتبلي كومنت سخيف f0o besraha pr@besraha.com か客72 www.besraha.com 母 للإعلان على موقع بصراحة 63 2700 59 015‏'‏‏

وواصلت:" أنا زعلت من الكومنتات لإنها زعلت أهلي قوي لأن أهلي ميستحقوش كدا ولو فضلنا على الحال دا مش هنطور". 


واستكملت في تصريحات خاصة لـ موقع بصراحة:" ممكن تشتموني أنا لكن متشتموش أهلي رغم إني معملتش حاجة غلط خالص".

وأشارت إلى أن:" في واحدة من النوبة كانت بترقص نوبي في حفل التخرج بتاعها وفستانها كان مكشوف ومفتوح ومحدش اتكلم عليها خالص والناس كلها سكفتلها إشمعنا أنا". 

“أنا اديت التليفون لبنت أختي علشان تصورني وفي الأول كنت متوترة وكنت بقول لأصحابي أنا هطلع إزاي وهمشي إزاي وحاسة العين هتبقى عليا، أهم حاجة في اليوم إني لبسي يكون حلو والميكب يكون بسيط". 

تم نسخ الرابط