رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

الآلاف بيموتوا في الحوادث.. هجوم حاد من منظمة حفلات عصام صاصا على منتقديه

عصام صاصا ومنظمة حفلاته
عصام صاصا ومنظمة حفلاته

حرصت سارة خليفة منظمة حفلات عصام صاصا على الدفاع عنه، وذلك بعد الهجوم الكبير الذي تعرض له بعد إعلانه عن إقامة حفل غنائي بدبي بالرغم من قرار  النيابة بإحالته للجنايات بتهمة القتل الخطأ، وتعاطي المخدرات، وذلك نتيجة دهسه أحد الرجال بسيارته أعلى دائري المنيب في حادث سير.

ونشرت سارة خليفة عبر صفحتها الرسمية بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام" فيديو ترويجي للحفل، وعلقت عليها قائلة: "يلا بينا يوم السبت في ذا شو.. وياريت والله وأتمنى كل الناس اللي بتحب عصام اللي هما ملايين تقف جمبه وتدعمه وكفاية ظلم شوية".

وأضافت: "كلنا ومش بستثني حد بنغلط لو فكرنا بس كل يوم كام حادثة على الدائري الآلاف بيموتوا.. اللي سايق بيدفع 250 جنيه وبيمشي.. وهقولكوا على حاجة مهمة عصام كان معاه كل أصحابه لما وقف قالولوه أمشي وهنقول أي حد فينا ساق قالهم لأ".

وتابعت سارة خليفة: "ولو كان وافق مكنش زمان حد سمع عن الحادثة دي أصلًا بس علشان راجل قرر يواجهه.. فكفاية والله العظيم حرام اللي حصل فيه ده كله.. ده تقريبًا كل يوم بندورله على تهمة جديدة كفاية".

حفل عصام صاصا بدبي 

ويستعد مؤدي المهرجانات عصام صاصا لإحياء أحدث حفلاته غنائية، والمقرر إقامتها بدبي في 8 يونيو المقبل، وذلك بالرغم من قرار إحالته للجنايات بتهمة القتل الخطأ، وتعاطي المواد المخدرة.

ونشرت الشركة المنظمة للحفل عبر صفحتها الرسمية بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام" صورة الإعلان الترويجي للحفل.

تم نسخ الرابط