رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

مراتي ست كمّل.. أحمد حلمي يتغزل في زوجته منى زكي

أحمد حلمي وومنى زكي
أحمد حلمي وومنى زكي

أشاد الفنان أحمد حلمي بزوجته منى زكي، وذلك بطريقة كوميدية خلال لقاء له في أحد البرامج التليفزيونية.

وقال أحمد حلمي:" مراتي دي ست كمّل والله العظيم وقابلة بكل حاجة.. دي حتى مبتحبش البرد بس بقينا ننام فاتحين التكييف على 16 عادي ومعندهاش مشكلة".

كما كشف عن رأيه في برامج المقالب،قائلا: مبحبش المقالب خالص بكرهها، ومبعملش مقالب، ومبحبش أشارك في المقالب، ومبحبش أتفرج على حد بيعمل في حد مقلب لأنه يصعب عليا.

برنامج كاربول كاريوكي

وكان أحمد حلمي روج لحلقته في برنامج كاربول كاريوكي، إذ نشر فيديو من كواليس الحلقة، عبر صفحته بموقع إنستجرام، وعلق: اللي يشوفني يحصلني.. هتشوفوني أول يوم العيد راكب عربية سودة بقزاز أسود بلف وأكروز في شوارع دبي مع وسام بريدي، وهتشوفونا بنرغي وبنغني في برنامج كاربول كاريوكي اللي هيتذاع على قناة دبي أول يوم في العيد..الساعة ٢٢:٣٠ بتوقيت دبي اللي يشوفنا ياخد جنب لأن وسام مبيعرفش يسوق.. وعيد سعيد عليكوا.

أحمد حلمي يكشف عن أول قصة حب في حياته 

وفي سياق آخر، حل الفنان أحمد حلمي ضيفا ببرنامج "Big Time"، والذي يقدمه الإعلامي عمرو أديب، المذاع عبر قناة "mbc1".

وقال عمرو أديب لـ حلمي: «قولنا عن أول قصة حب في حياتك»، ليرد حلمي قائلاً: أول قصة حب في حباتي كانت خالة واحد صاحبي وأنا كان عندي 7 سنين بس كانت خوجاية كده في نفسها».

وأضاف: «الحب اللي بجد قبل منى ذكي كان في فترة الإعدادية وحبيت في بنها لأني كنت عايش هناك ولما كنت بسافر السعودية كنت برجع لنقطة الصفر». 

تم نسخ الرابط