رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

هيفاء وهبي تثير الجدل بفستان مكشوف عبر سوشيال ميديا

هيفاء وهبي
هيفاء وهبي


نشرت هيفاء وهبي فيديو جديدة لها عبر حسابها الشخصى على موقع التواصل الاجتماعي لتبادل الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام".


وظهرت '' هيفاء ''، على الفيديو باطلالة جريئة مرتدية فستان قصير مكشوف، ووضعت لمسات من الماكياج لتبرز جمال ملامحها، كما اعتمدت أن تترك شعرها منسدلا على كتفيها، ونالت على أعجاب متابعيها.


جدير بالذكر، أن آخر أعمال الفنانة هيفاء وهبي أغنيتها الجديدة ''وصلتلها'' ومن كلمات الشاعر محمود عبد الله، ومن توزيع نور، وألحان محمد النادي، الذي رحل عن عالمنا في يونيو الماضي، وحققت تفاعل كبير عبر سوشيال ميديا، وتجاوزت نسبة مشاهدتها في 25 ساعة الماضية ما يقرب من 118‪ ألف مشاهدة.


وجاءت كلمات أغنية ''وصلتها'' كالآتي:

وصلتلها خلاص وضمنتها في صفك فاروحت راكنها في رفك تيجيلك هي وانت اللي بقيت بتروح بتهملها عشان هي عليك باقية فاكرها ضعيفة مش لاقية نسيت إنك وصلتلها بطلوع الروح فاخد بالك دي قادرة تغيب وزي ما ماسكة فيك هتسيب وتبعد عادي وتعاندك وما يكونلكش فيها نصيب لو المعلومة دي ناقصاك أديها خلاص بقت عندك فا خد بالك دي قادرة تغيب وزي ما ماسكة فيك هتسيب وتعبد عادي وتعاندك وما يكونلكش فيها نصيب لو المعلومة دي ناقصاك اديها خلاص بقت عندك.. تدهتلها وبعد ما بنيت شوقها لقت ايدك بتخنقها وكنت زمان بتحضنها بنفس الأيد عملتلها قلق في حياتها، وبتعمي عينيك عن قيمة النعمة عن الحلم اللي كان غالي وهو بعيد.

تم نسخ الرابط