رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

حمو بيكا لجمهوره: كل حاجاتك هتتورث وتروح لغيرك.. استثمر في سمعتك وسيرتك

حمو بيكا
حمو بيكا

وجه مطرب المهرجانات الشعبية حمو بيكا، رسالة لجمهوره بمناسبة أول جمعة بالعام الميلادي الجديد 2024.

ونشر حمو بيكا، صورة له عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، وعلق قائلًا: هتمشي وتسيب كل حاجة.. وكل حاجاتك هتتورث وتروح لغيرك.. كل حاجة بتاعتك هتبقى بتاعت غيرك.. إلا سمعتك وأثرك.


وتابع حمو بيكا: فلو هتتعب وتشقى علشان تسيب حاجة نضيفة ومش ملطوطة.. احرص تبقى سمعتك.. استثمر في سمعتك وسيرتك.. محدش هيقول غير كان كويس، طيب، جدع، خدوم، حنين.. خرجنا منها على خير وبسمعة طيبة وأثر طيب يارب.. أول جمعة في 2024 جمعة مباركة علي كل أهلي وصحابي.


وعلى جانب آخر، سبق وأن كشف حمو بيكا حقيقة إنفاقه ملايين الجنيهات على سبوع ابنته تاج، حيث قال في فيديو نشره عبر حسابه بموقع فيس بوك: اتقال إن السبوع اتصرف عليه ملايين وعربية بـ 10 مليون دولار، إزاي دي عربية كانت مخلعة، الكلام ده مش حقيقي روحوا واسألوا على القاعة بنفسكم، وكل اللي حضروا معلمين ونجوم بيحبوا بيكا، والدنيا كلها بتعمل كده، وأكبر من كده بكتير ولا علشان أنا حمو بيكا، سيبوا الملك للمالك.

وتابع حمو بيكا: في إيه يا جماعة من وقت السبوع لدلوقتي كنت في مشاكل شخصية من الحسد، وده مذكور في القرآن، والحمد لله عديت وبنتي الأميرة تاج في حضني وربنا يخليها ليا ولما ربنا يديني هعملها أكتر من كده، علشان أنت بذات نفسك بتشتغل علشان عيالك وتتمنى تجيب لعيالك نجمة من السما.. وأنا لما كنت لوحدي ما كنتش حاسس أني أب، لما جالي بنتي حسيت بمعنى كلمة الأب. 

تم نسخ الرابط