رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

خالد عليش شاكيأ حرمانه من رؤية ابنته:"الأمور بتتعقد أكتر.. والعمر بيعدي

خالد عليش
خالد عليش

شارك المذيع والفنان خالد عليش، جمهوره ومتابيعنه، بـمعاناته مع حرمانه من رؤية ابنته، وذلك من خلال منشور بخصوص مشكلة رؤية الطفلة في حالات الطلاق، من خلال حسابه عبر السوشيال ميديا.

كتب الفنان خالد عليش منشور عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفديوهات الشهير"انستجرام":"أنا متأكد أن هيجي يوم وكل حاجة تكون أحسن، بس اللي مزعلني أن الأيام بتعدي والعمر بيعدي معاها ومفيش جديد بالعكس الأمور بتتعقد أكتر.. حسبي الله ونعم الوكيل".

خالد عليش و مشاكل الانفصال

وأضاف:"انا طبعا معرفش رواية كل اتنين انفصلوا ولا ايه الاسباب ورا ده ويمكن يكونو جربو كل الحلول وفشلو.. بس اللي أنا شايفة أن النسبة بتزيد أوي بقى في استسهال واستغناء والحالات كترها بقى يخوف أوي احنا مبقناش باقيين على بعض ولا قادرين نستحمل بعض لا ست ولا راجل.. مش مرتاحة معاه هامشي.. مش مرتاح معاها هاجري".

خالد عليش وزوجته وابنته

و أختتم:"أنا بزعل جدًا لما بعرف خبر عن اتنين بيحصل انفصال بينهم خصوصا لو عدى على علاقتهم سنين وعشرة وبينهم أطفال.. أنا مؤمن جدًا أن الانفصال حتمي في حالة المشاكل الكبيرة والوصول لحائط مسدود وأما تخلص كل الحلول المتاحة ويمكن ده اللي حصل معايا في تجربة زواجي الأولى أنا مكنتش عايز انفصل بس فجأة مفيش حل غير الانفصال".

فيلم خرجوا ولم يعودوا

وفي سياق منفصل، يعتبر أخر ظهور فني لعليش كان من خلال فيلم"خرجوا ولم يعودوا" عام 2022، الفيلم من بطولة ويزو، حسني شتا، صولا عمر، مصطفى أبو سريع و ضياء المرغني،الفيلم من تأليف وائل يوسف، ومن إخراج أيمن خطاب.

تم نسخ الرابط