رئيس التحرير
محمود سعد الدين
NationalPostAuthority
الرئيسية حالا القائمة البحث
banquemisr

درة: حريتي قلة بعد الجواز بسبب تحفظات جوزي لانه راجل شرقي جدا

حلت الفنانةالتونسية درة زروقضيفة على برنامج “كلمة أخيرة”، وكشفت خلال الحلقة على تفاصيل عديدة من حياتها الشخصية، وكواليس اخر اعمالها الفنية فيلم "جدران"، والذي يعرض على احد المنصات الالكترونية.

وكشفت عن طبيعة علاقتها بزوجها قائلة: حريتي قلت بعد الجواز ولازم أحترم جوزي طول الوقت وأعمله حساب.. جوزي راجل شرقي وبيعترض على لبسي أوقات".

وفيما يخص علاقتها بأسرتها، وقالت: “وحشتني أمي بس أنا لسه شايفاها قريب في تونس.. وأنا كنت طفلة هادية وطيبة أوي.. كنت بروح الأول أكتر لأسرتي في تونس وبعد فترات أطول لكن بعد الجواز بروح فترات أقل”.

ملخص تصريحات درة في برنامج كلمة أخيرة

وكشفت خلال الحلقة عن تفاصيل فيلم جدران قائلة : مش هعمل أفلام كتير رعب ومبحبش الرعب الأوفر.. واللي شدني في فيلم جدران قصته وكنت ملبوسة.. جدران أرهقني نفسيا والكوميدي صعب زي الرعب".

وأضافت: "عائلتي مبيحبوش يظهروا وكان نفسي أقعد مع والدتي أكتر.. وهاني جوزي بيرعبني دايما وانتقمت منه بجدران واتخض مني"، وعلقت على واقعة مقتل نيرة وقالت: "حاجة توجع القلب والقانون هياخد مجراه ومش من حق أي حد يحدد مين هيعيش أو يموت".

وتابعت درة قائلة: "المرض والوحدة أكتر حاجات بتخوفني.. بنصرف فلوس أكتر من اللي بناخدها من التمثيل وأجورنا اللي بتتقال مش صحيحة".

تم نسخ الرابط