الجمعة 18 يونيو 2021
حالا
رئيس التحرير
محمود سعد الدين

«تغيير الإدارات طبيعي».. لميس الحديدي: تامر مرسي بذل مجهودًا خرافيًا وحقق نتائج مهمة لـ«المتحدة»

لميس الحديدي  موقع بصراحة الإخباري
لميس الحديدي

أكدت الإعلامية لميس الحديدي، أن تغيير مجالس الإدارات أمر طبيعي قائلة: «مش لازم لما واحد منصبه يتغير تطلع شائعات على غرار فلان غضب عليه ومعرفش مين زعل منه وتعد ناس تقول ده فاسد أو عليه علامات استفهام .. لأن الحياة مراحل ومجالس الإدارات بتخصصاتها المختلفة مراحل». 



وأضافت لميس، عبر برنامجها " كلمة أخيرة " المذاع على شاشة " ON" قائلة :" مش عارفة فيه إيه؟ لما حد بيعد في منصبه فترة طويلة   تطلع ناس تقلك   هيفضل قاعد في مكانه مش هيتحرك  والغريب لما  يحصل تغيير تطلع ناس تقول غيروه عشان عامل مصيبة وأنتوا مخبينها.. التغيير سنه  حياة  بقينا بنشوف  وزراء ومسؤولين ومحافظين  بيتغيروا  بشكل عادي لازم نتعود  على ده  وعلينا أن نتعلم   أن نشكر ونحترم السابقين في مجالس الإدارات ".

 ووجهت لميس، الشكر لمجلس الإدارة السابق للمتحدة  للخدمات الإعلامية بقيادة تامر مرسي، قائلة : " لازم نتعود نشكر السابقين   في مجلس إدارة المتحدة للخدمات الإعلامية بقيادة تامر مرسي، لأنه بذل مجهود  كبير وخرافي عشان نوصل لنتائج النهارده ... لأزم  نتعلم أن نشكر السابقين ووجوده  في المجلس الحالي أو حتى النهارده  في المؤتمر داخل القاعه هو تقليد محترم  ...  لأزم نتعود على ده مش معقول ناس تتعب معانا وتشتغل له دور وكل مرحلة  تبنى على سابقتها".

Go to top of page